هر کسب و کاری به سامانه Help Desk نیاز دارد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ مقالات تعداد بازدید:۵۴۵۵ دانلود مقاله
هر کسب و کاری به سامانه Help Desk نیاز دارد

 

میز کمک که معادل انگلیسی آن Help Desk می‌باشد، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به مشتری یا کاربر نهایی برای استفاده موثر تر و اثر بخش از خدمات و محصولات کسب و کار شما ارائه می شود. Help Desk یک نام محاوره‌ای برای خدمتی در سازمان است که برای شکایات یا درخواست های ذینفعان راه حل پیدا می‌کند. زمانی که ذینفعان درخواست یا مشکلی دارند، از طریق Help Desk با سازمان ارتباط برقرار می کنند. سپس یکی از کارشناسان پشتیبانی سازمان، با رسیدگی به درخواست ذینفع، رضایت او را جلب می‌کند.

سامانه نرم افزاری درخواست پشتیبانی از طریق اتوماسیون مدیریت درخواست ها (Ticket Management Automation) و تهیه گزارش و بهینه سازی (Reporting & Optimization)، امکانات بسیاری را فراهم می کند. ذینفعان می توانند از طریق پورتال درخواست خود را ثبت نمایند. سپس پرسش‌های مطرح شده از سوی ذینفعان به کارشناسانی ارجاع داده می شود که توانایی پاسخگویی به آنها را به نحو رضایت بخشی دارند.

این سامانه همچنین این امكان را فراهم می کند که اگر کارشناس پشتیبانی به یک درخواست پاسخ نداد، و یا اگر پاسخگویی به درخواستی بسیار طولانی شد، و یا یکی از چند حالت ممکن دیگر به وقوع پیوست، تذكری را دریافت کند و به موجب آن تصمیمی را اتخاذ نماید. بخش «تهیه گزارش و بهینه سازی» مهم‌ترین بخش این سامانه را تشکیل می دهد. از طریق این بخش مدیران ارشد می توانند از مسائلی همچون بار کاری تیم Help Desk، زمان گردش و سرعت کار هر کارشناس و... مطلع شوند. این معیارها دورنمای کاملی از چگونگی انجام کارها به مدیران ارائه می کند و به آنها اجازه می‌دهد که برای بهتر شدن، كاستی‌ها را جبران کنند.

 سامانه ی نرم افزاری Help Desk  به عنوان سرویس(Helpdesk As a Service) به کسب و کار ها ارائه می شود. از این رو تمامی مزایا و ویژگی های نرم افزار به عنوان سرویس(SaaS) را ارائه می کند.

پایگاه دانش (Knowledge Base)

پایگاه دانش (Knowledge Base)

• امکان ایجاد مطالب آموزشی برای سوالات متداول و پاسخ های ارائه شده (کاربران ابتدا مطالب را مشاهده کرده و می توانند بجای ثبت درخواست، خودشان مشکل را برطرف سازند.)

• جستجوی سریع و دسترسی آسان و سریع به مطالب مورد نظر

• امکان تعریف کلمات کلیدی

• دسته بندی مطالب با موضوعات مختلف

• امکان الصاق فایل و یادداشت به مطالب

قابلیت انطباق پذیری در بستر موبایل

کاربران می توانند برای ثبت و یا پیگیری درخواست های خود از مرورگر تجهیزات سیار استفاده کنند.

امکان یکپارچگی با ابزار های تعاملی

در نرم افزار سیستم مدیریت فرآیند امکان یکپارچه سازی با ابزار های تعاملی برای ارسال پیامک، ایمیل، تلگرام و VOIP وجود دارد و کافی است تنظیمات مربوطه صورت گیرد.

سفارشی سازی فرم ها منطبق با نیازمندی کسب و کار شما

سامانه Help Desk پیاده سازی شده در بستر نرم افزار مدیریت فرآیند های کسب و کار امکان سفارشی سازی فرم های اطلاعاتی را منطبق با نیاز کسب و کار شما فراهم می کند. طراحی فرم های ساده و یا بسیار پیچیده در نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار امکان پذیر است.

فلسفه وجودی مركز دانش بهاسان ، به اشتراك گذاری تجربیات و انتشار دانش های جدید در حوزه كاری BPaaS در راستای پشتیبانی از مشتریان و پاسخ به نیازهای دانشی علاقه مندان به این حوزه است. این مركز دانش حاوی دانش ها ، تجربیات و اطلاعاتی است كه می تواند به تصمیم گیری های شما كمك سازنده كند.